De Zinvolle Zomer is:

* Een jaar lang toegang tot het Native Brand zelfstudieprogramma (drie archetypen), ter waarde van 2150 euro.

* Een jaar lang toegang tot de online community van ondernemers die ontdekken en waarmaken wat klopt, ter waarde van 348 euro.

* Deelname aan de Week van het Waarmaken van 16 t/m 20 september (vijf masterclasses over branding, marketing, beeld en content), ter waarde van 1250 euro.

* Summer Thoughts: een zomer lang iedere dag een verhelderende vraag in je mailbox.

* Het Grote Boek voor Een Merk Dat Klopt, ter waarde van 69,95 euro.

* Anders Kijken op weg naar Een Merk Dat Klopt (kennismakingsboek), ter waarde van 12,95 euro.

* Extra: luxe Food for Thought notebook.

* Extra: twaalf recepten van archetypische cocktails en mocktails.

Na aanmelding en betaling kun je per mail aangeven wat jouw drie archetypen zijn.

Met de Zinvolle Zomer heb je alles in handen om te ontdekken en waarmaken wat klopt. Alle onderdelen van het Zinvolle Zomerpakket samen hebben een waarde van bijna vierduizend euro. En jij betaalt nog niet de helft. Voor 1999 euro (12 x 167 euro) ben je erbij. Betaal je in één keer? Dan krijg je nog eens 200 euro korting: je betaalt dan 1799 euro. Gewoon, omdat dat klopt voor mij.



De Zinvolle Zomer is:

Edwin

Van die besluiten die je leven hebben veranderd. Dat was voor mij het besluit om te starten met het Native Brand programma. Het is zo heerlijk om te doen wat klopt! Om de echte waarde te zien van je werk en merk. Ik weet gewoon eindelijk waarom mijn bedrijf succesvol is. En daarmee is het alleen maar succesvoller geworden