Toolkit voor een merk dat klopt | onschuldige
Het gaat in jouw merk niet om de onschuldige, maar om jou! Met onze Toolkit voor een merk dat klopt ontdek je de diepere lagen van je onschuldige merk. Zo heb je naast de whitepaper ook tal van verhalen, inzichten, inspiratie en achtergronden over de onschuldige, én ons Clarity Code werkboek met de zeven verhelderende perspectieven voor een merk dat klopt. Zo werk je aan helderheid in jouw eigen unieke onschuldige merk.
Dit wil je niet missen...
Ik ben iemand die het liefst op eigen houtje grote stappen maakt. Geen gedoe, niemand om me heen. De inhoud van deze Toolkit is zó goed dat je ook niemand nodig hebt. De verhalen, de herkenning, de prikkelende vragen. En alles ook nog eens prachtig vormgegeven. Een lust voor het oog.
- Henri
Suze
Ik pikte deze Toolkit mee vlak voor een weekje weg. Even niks, dacht ik. Maar wat denk je? Ik kwam niet alleen ontspannen maar ook volledig opgeladen terug. Met talloze ideeën én richting in mijn bedrijf. Vanaf nu doe ik alleen nog maar wat klopt in mijn merk. Fired up and ready to go!
Latifa
De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik best een beetje mijn bedenkingen had. Wat is dat, een merk dat klopt? Bestaat dat écht? Hoe werkt dat dan? Ik besloot de Toolkit eens te bekijken omdat het me toch bezighield. Ik neem alles terug wat ik dacht en zei. Het bestaat écht. Ik ben om.