Toolkit voor een merk dat klopt | buurjongen
Het gaat in jouw merk niet om de buurjongen, maar om jou! Met onze Toolkit voor een merk dat klopt ontdek je de diepere lagen van je buurjongenmerk. We bundelden erin onze vier beste tools om jou te helpen met een merk dat klopt.
---
1. Native Brand whitepaper | buurjongen
--> Onze Native Brand whitepapers zijn - oké, wel heel chique - spiekbriefjes voor iedere ondernemer die zijn merk karakter wil geven. In deze whitepaper vind je alles (beeld, taal, voorbeelden en achtergronden) van de buurjongen.
---
2. Factsheet verlangens en vermogens | buurjongen
--> Wist je dat elke archetype zo zijn eigen set verlangens heeft, en dat die op hun beurt ook weer bepalend zijn voor je vermogens? Dus voor je talenten en kwaliteiten. Die van de buurjongen vind je in deze factsheet.
---
3. Clarity Code werkboek met zeven verhelderende perspectieven voor een merk dat klopt
--> Theorie, achtergronden en zeven inspirerende opdrachten in een prachtig vormgegeven werkboek. Om waar en wanneer je maar wilt op eigen gelegenheid de eerste stappen te zetten op weg naar een merk dat klopt.
---
4. Anders Kijken magazine | thema #001 Mensen en merken
--> Het magazine Anders Kijken zag nog niet eens formeel het levenslicht. Toch willen we je dit themanummer over het belang van menselijke merken niet onthouden. Zeker voor buurjongens een bevestiging: we hebben je nodig!
Dit wil je niet missen...
Ik ben iemand die het liefst op eigen houtje grote stappen maakt. Geen gedoe, niemand om me heen. De inhoud van deze Toolkit is zó goed dat je ook niemand nodig hebt. De verhalen, de herkenning, de prikkelende vragen. En alles ook nog eens prachtig vormgegeven. Een lust voor het oog.
- Henri
Suze
Ik pikte deze Toolkit mee vlak voor een weekje weg. Even niks, dacht ik. Maar wat denk je? Ik kwam niet alleen ontspannen maar ook volledig opgeladen terug. Met talloze ideeën én richting in mijn bedrijf. Vanaf nu doe ik alleen nog maar wat klopt in mijn merk. Fired up and ready to go!
Latifa
De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik best een beetje mijn bedenkingen had. Wat is dat, een merk dat klopt? Bestaat dat écht? Hoe werkt dat dan? Ik besloot de Toolkit eens te bekijken omdat het me toch bezighield. Ik neem alles terug wat ik dacht en zei. Het bestaat écht. Ik ben om.