Het Grote Boek voor een Merk Dat Klopt

Het Grote Boek voor Een Merk Dat Klopt is hét basisboek voor iedereen die wil werken aan zijn of haar kloppende merk. Het is geschreven voor ondernemers en zielgevers van bedrijven en maatschappelijke organisaties. Of eigenlijk voor de visionairs, thought leaders en change makers die ze van binnen zijn. Voor jou dus. Het neemt je mee op ontdekkingsreis naar wat klopt voor jou, en laat ze zien waarom het juist nu zo belangrijk is om dat te ontdekken én waarmaken.

De antropologische kijk op branding van Een Merk Dat Klopt is uniek in de wereld. Het gedachtegoed kent drie pijlers, naast die antropologische manier van kijken ook de archetypen en 'de Reis van de Held': het patroon dat in álle goede verhalen verstopt zit en dat ons laat zien welke rol, waarde en betekenis we hebben in het leven van onze klanten.

Het Grote Boek voor Een Merk Dat Klopt is een - de naam zegt het al - groot koffietafelboek, 384 pagina's* doorspekt met échte verhalen, met ontelbare achtergronden, trends, inzichten en voorbeelden, en ook nog eens prachtig vormgegeven, vol met prachtige beelden en kleuren.

Een boek dat gezien én gelezen mag worden dus. Of eigenlijk: móet worden.

Bestel je jouw exemplaar vandaag nog? Dan gaat ie al morgen op de post!

Tijdelijk met drie gratis boekenleggers met inspirerende quotes.



Het Grote Boek voor een Merk Dat Klopt