Het Grote Boek voor een Merk Dat Klopt

Het Grote Boek voor Een Merk Dat Klopt is hét basisboek voor ondernemers en zielgevers van bedrijven en maatschappelijke organisaties. Of eigenlijk voor de visionairs, thought leaders en change makers die ze van binnen zijn. Voor jou dus. Het neemt je mee op ontdekkingsreis naar wat klopt voor jou, en laat je zien waarom het juist nu zo belangrijk is om dat te ontdekken én waarmaken.

De antropologische kijk op branding van Een Merk Dat Klopt is uniek in de wereld. Het gedachtegoed kent drie pijlers, naast die antropologische manier van kijken ook de archetypen en 'de Reis van de Held': het patroon dat in álle goede verhalen verstopt zit en dat ons laat zien welke rol, waarde en betekenis we hebben in het leven van onze klanten.

Het Grote Boek voor Een Merk Dat Klopt is een - de naam zegt het al - groot koffietafelboek, 384 pagina's* doorspekt met échte verhalen, met ontelbare achtergronden, trends, inzichten en voorbeelden, en ook nog eens prachtig vormgegeven, vol met prachtige beelden en kleuren.

Een boek dat gezien én gelezen mag worden dus. Of eigenlijk: móet worden.
Bestel je jouw exemplaar vandaag nog? Dan gaat ie al morgen op de post!

Tijdelijk met drie gratis boekenleggers met inspirerende quotes.



Het Grote Boek voor een Merk Dat Klopt

Erika

Eigenlijk zou iedere ondernemer dit boek moeten lezen. Het helpt je met vinden van antwoorden op vragen die je niet dagelijks stelt maar vanzelf tegenkomt.

Jaco

Dit is geen boek over merken, maar een boek over de tijd waarin we leven en wie je daarin wilt zijn als ondernemer en als mens. Het verdient voor mij de titel 'managementboek van het jaar'!

Ferdi

Ik ben geen lezer maar werd door het eerste hoofdstuk meteen getriggerd: dit boek gaat over mij. Het ligt standaard op tafel hier en steeds opnieuw pak ik het er weer even bij. Het geeft food for thought, én antwoorden. Een meesterwerk!

Joke

Dit boek is niet alleen inhoudelijk heel sterk, maar ook nog eens prachtig vormgegeven. Het misstaat niet op de koffietafel!