Extra: tweede archetype in je Native Brand programma

In ons zorgvuldig opgebouwde Native Brand programma kijk je door de ogen van je archetype(n) naar jezelf en je merk. Je koos al voor één archetype. De meeste ondernemers werken echter niet vanuit één maar vanuit twee of drie archetypen. Gewoon, omdat dat hun verhaal en merk volledig maakt, en recht doet aan wie ze zijn.

Wil je niet één maar twee archetypen uitdiepen? Voeg dit product dan toe aan je zelfstudieprogramma. Let op: je deze alleen bestellen als extra archetype. We nemen contact met je op om te horen wat jouw tweede archetype is. Je mag het ons natuurlijk ook mailen: info@eenmerkdatklopt.nl.



Extra: tweede archetype in je Native Bra...

Merel

Het is toch wel bijzonder hoor. Om zoveel herkenning te vinden in de buurjongen. En tegelijkertijd zo uitgedaagd te worden om verder te kijken. Ze zeggen vaak dat de antwoorden al in je zitten. En dat is ook zo. En dit programma haalt ze eruit. Mijn merk klopt nu. En het fijne is dat het geen verrassing is.