Extra: derde archetype in je Native Brand programma

In ons zorgvuldig opgebouwde Native Brand programma kijk je door de ogen van je archetype(n) naar jezelf en je merk. Je koos al voor twee archetypen. Het kan goed zijn dat er drie archetypen nodig zijn om recht te doen aan wie jij bent. Gewoon, omdat dat je verhaal en merk volledig maakt.

Wil je niet twee maar drie archetypen uitdiepen? Voeg dit product dan toe aan je zelfstudieprogramma. Let op: je deze alleen bestellen als extra archetype. We nemen contact met je op om te horen wat jouw derde archetype is. Je mag het ons natuurlijk ook mailen: info@eenmerkdatklopt.nl.



Extra: derde archetype in je Native Bran...

Merel

Het is toch wel bijzonder hoor. Om zoveel herkenning te vinden in de buurjongen. En tegelijkertijd zo uitgedaagd te worden om verder te kijken. Ze zeggen vaak dat de antwoorden al in je zitten. En dat is ook zo. En dit programma haalt ze eruit. Mijn merk klopt nu. En het fijne is dat het geen verrassing is.