Anders kijken naar merken en marketing

masterclass voor ondernemersnetwerken
Meer weten

Als je doet wat je altijd deed...

… krijg je wat je altijd kreeg. Dat weet iedere ondernemer.

Maar zeg eens eerlijk, hoe vaak verwelkomden jullie al gastsprekers die wél hun kennis deelden maar die niet wérkelijk iets veranderden voor de ondernemers in jullie netwerk?

Wij weten hoe dat komt. En we hebben de oplossing, voor als je wél een bijeenkomst met blijvende impact wilt organiseren.

Dat willen wij!

Het is tijd voor écht iets anders

Van leren wat hoort naar ontdekken wat klopt

Gastsprekers vertellen doorgaans hoe je iets goed - of beter - doet. Ze delen hun (waardevolle) visie op bijvoorbeeld financiën, bedrijfsontwikkeling, leiderschap, organisatie of zichtbaarheid.

Ze leren hoe het hoort.

Maar: er is een verschil tussen wat hoort en wat klopt.

Wat hoort volgt ongeschreven normen, wetmatigheden en objectieve ‘succes’formules. Wat klopt is persoonlijk, voor iedereen anders. Het raakt aan wie je bent als ondernemer en hoe je moeiteloos werkt.

Neem zichtbaar zijn - ons ding. Voor elke ondernemer is zichtbaarheid belangrijk. Maar zichtbaar zijn kan op tal van manieren. De vraag is: wat klopt voor jou? Dát begrijpen, maakt alle verschil.

Masterclass: Anders kijken naar merken en marketing

Het is - kortom - tijd voor een keer écht iets anders. En dát is wel aan ons besteed.

Met opgeteld ruim dertig jaar ervaring met merken en marketing, maar vooral met een energie waar je niet omheen kunt, nemen we de ondernemers in jullie netwerk in 2,5 uur tijd mee op een

zinderende ontdekkingstocht naar wat klopt voor hen.

Én we laten ze zien hoe ze dat wat klopt ook waarmaken. Concreet. Op maat. Want wij geloven niet in one size fits all. Been there, done that.

Wie zijn wij?

Twee professionals. Vriendinnen ook, die het beste in elkaar naar boven halen. Een energiek duo dat in staat is de zaal op zijn kop te zetten.

Example image

Inhoudelijk ijzersterk. On topic. Actueel. En haarscherp. Met een grote liefde voor hun vak, voor mensen - en zeker voor ondernemers. Altijd op zoek naar hun verhalen, waardoor geen enkele masterclass hetzelfde is. Maar zonder uitzondering raak, vol humor, interactie en ideeën.

Francien van Eersel

merkantropoloog

helpt ondernemers ontdekken wat klopt

Meer over Francien
Michelle Barten - van Deijl

marketingpartner

helpt ondernemers om dat waar te maken

Meer over Michelle

Grote lijnen

- inhoud van deze Masterclass -
  • Anders Kijken naar merken
    First things first: wat is een merk eigenlijk, en heb of ben jij een merk?

  • Elk merk heeft karakter nodig, wat is die van jou?

    Zinderende reis langs twaalf archetypen*, vol herkenning en voorbeelden.

  • Over waarmaken
    Kiezen voor wat klopt: alignement, leiderschap én zichtbaarheid.

  • Anders kijken naar marketing
    Zichtbaar zijn op een manier die klopt voor jou.

  • Aan de slag
    Met je eigen, unieke, persoonlijke waarmaakplan op 1 A4.

  • Q&A
    Er is altijd ruimte voor het stellen van vragen of het inbrengen van een casus!

* Archetypen zijn oerkarakters, die we in ons hebben. Ze verklaren ons gedrag en triggeren verlangens. Je dominante archetypen zijn het vertrekpunt voor Een Merk Dat Klopt.

"Een écht andere manier van kijken."

- Marijke

"De liefde voor het vak spat er vanaf."

- JOhan

"Heerlijk praktisch. Een verademing."

- Ineke

"Zó herkenbaar. En toch verrassend."

- Xander

Goed om te weten

Voor wie?

De 'Masterclass: Anders kijken naar merken en marketing' is bij uitstek geschikt voor netwerken van ambitieuze ondernemers die willen groeien en ontwikkelen. Ook voor businesscoaches en hun klanten.

Voor brancheorganisaties kunnen we deze Masterclass op maat maken, met branchegerelateerde verhalen en voorbeelden. Prijs op aanvraag.

Wat het kost

2500,- *

  • exclusief BTW

  • verder inclusief alles, dus geen extra kosten voor voorbereiding en reistijd

Bij 40 deelnemers is dit dus 62,50 euro pp!

* LET OP: pilotprijs

Direct boeken

Wat het oplevert

onbetaalbaar

  • zinderende, energieke en optimistische masterclass van 2,5 uur

  • écht een keer iets anders

  • inhoudelijk sterk en onderbouwd met feiten, voorbeelden en herkenbare verhalen

  • blijvende impact op de ondernemers in je netwerk

  • deelnemers ontdekken wat klopt voor hen

  • voor iedereen een concreet persoonlijk waarmaakplan op A4

  • voor iedere deelnemer Franciens boek 'Anders kijken op weg naar Een Merk Dat Klopt cadeau (twv 12,95 euro)*


* Inbegrepen tot 40 deelnemers. Daarna 12,95 euro per deelnemer.

Dit willen wij!

Masterclass: Anders kijken naar merken en marketing

Omdat het tijd is voor een keer écht iets anders!

  • Inhoudelijk sterk en onderbouwd.

  • Inspirerend.

  • Herkenbaar (wij ondernemen ook!).

Meer info & contact

Meer over Francien

Example image

Francien van Eersel (1977) is antropoloog met meer dan vijftien jaar ervaring in het communicatievak. Met haar Native Brand methode helpt ze sinds 2017 ondernemers en (maatschappelijke) organisaties aan hun kloppende merk.

Klanten roemen Francien om haar oprechte interesse, haar andere manier van kijken en haar talent om altijd de kern te raken. Haar geuzentitel: drakentemmer.

Franciens antropologische kijk op branding is uniek in de wereld. Het gedachtegoed van Een Merk Dat Klopt kent drie pijlers: antropologie, archetypen en de reis van de held. In 2022 ging de eerste jaaropleiding tot Native Brand strateeg van start, speciaal voor professionals die willen werken met het gedachtegoed.

Francien is naast ondernemer en merkantropoloog ook spreker en auteur. Van haar hand verscheen in 2022 'Anders kijken op weg naar Een Merk Dat Klopt'. In mei 2023 verscheen 'Het Grote Boek voor Een Merk Dat Klopt'.

eenmerkdatklopt.nl

Meer over Michelle

Michelle Barten - van Deijl (1981) is een doorgewinterde marketeer die álle kanten van dit mooie vak al zag. Sinds 2021 werkt ze als marketingpartner met en voor kennisondernemers in uiteenlopende branches.

Bij haar klanten staat Michelle bekend als enthousiast, nieuwsgierig, praktisch en een échte vakvrouw. Het mooie? Michelle laat je zien dat je - om je merk waar te maken - niet heel veel nieuwe dingen hoeft te bedenken. Starten met wat er al is, dát is Michelle's devies.

Haar kijk op marketing is uniek en uitgesproken. Zo laat zij zien dat het feit dat marketingwettten bestaan eigenlijk betekent dat je ze zo in mag zetten dat het klopt - en dus werkt - voor jou als ondernemer.

Michelle is naast ondernemer en marketingpartner ook spreker en podcastmaker. Ze host met het grootste gemak ieder event, en is bekend van onder meer de podcastserie 'Over Ondernemen', te beluisteren via alle bekende platforms.

marketingmaandag.nl